רופאים ישראלים יצאו לפולין לטפל בפליטים

נתי קאליש No Comments on רופאים ישראלים יצאו לפולין לטפל בפליטים

לבקשת משרד החוץ האוקראיני משלחת חירום של רופאים מהמרכז הרפואי הדסה יצאה לדרום פולין, במטרה לסייע לפליטים אוקראינים החוצים את הגבול וזקוקים לסיוע רפואי מיידי

12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משלחת חירום של רופאים מהמרכז הרפואי הדסה יצאה לדרום פולין, במטרה לסייע לפליטים אוקראינים החוצים את הגבול וזקוקים לסיוע רפואי מיידי. המשלחת הגיעה אל האיזור אליו נוהרים עשרות אלפי אוקראינים ותחבור לצוות בית החולים האוניבסריטאי בלובלין, המרכז הרפואי הגדול בעיר הממוקם כ-100 ק״מ מהגבול הדרומי של פולין. 

חברי המשלחת, המונה כרגע בכוח החלוץ ארבעה מומחים כאשר בעקבותיהם צפויים להגיע מומחים נוספים, ישתפו מניסיונם את הצוותים הרפואיים המקומיים כיצד באיתור נפגעי טראומה, ויפעלו יחד עם צוותי בית החולים בלובלין בכדי להעריך את המשאבים וכול אדם שיידרשו לטיפול בפליטים האוקראינים, אשר מספרם ההולך וגדל עשוי לאתגר את יכולתו של בית החולים.

בהדסה מדגישים כי הרופאים הישראלים מביאים איתם ידע נרחב בסיוע ובטיפול רפואי הניתן בזמן מלחמה, ובתשתית הטכנית והאנושית הדרושה להתמודדות עם נהירה פתאומית גדולה של חולים. המומחיות המורכבת והמקצועית הושגה בזכות הטיפול באינספור פצועים ובפיגועי טרור ועימותים קשים המוכרים היטב לצוותים.

המשלחת מורכבת ממומחים בתחומים שונים כמו כירורגיה כללית, טראומה, אורטופדיה ורפואה פנימית, כאשר הגעתה לדרום פולין היא חלק ממאמץ הומניטרי משותף שהחל כבר בשבוע שעבר לבקשת משרד החוץ של אוקראינה.

 



0 תגובות